Tefal FV6820 Ultragliss Plus FV6820 Stoomstrijkijzer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV6820 Ultragliss Plus FV6820 Stoomstrijkijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 21-02-2024

Onhandig bijvullen

Mooie strijkijzer, doet het prima en in een mooie kleur. Helaas heeft Tefal voorrang gegeven aan het uiterlijk en is Tefal voorbijgegaan aan de functionaliteit. De behuizing is zo donker dat het amper mogelijk is om het waterniveau te zien bij het vullen. Alleen door het strijkijzer tegen het licht te houden is het mogelijk een indruk te krijgen van het waterniveau. Als het strijkijzer bijna vol is, dan lukt zelfs dat amper. Volgende keer toch maar een minder mooie, met een meer transparante behuizing. Tefal had dit ook kunnen oplossen door een doorzichtig strookje op de behuizing te verzorgen.

Voor mensen die dit strijkijzer hebben: gebruik deze totdat deze leeg is en vul deze dan met een maatbeker met 250ml water. Dan zit je altijd goed.

Handleiding met alleen maar plaatjes lijkt handig maar valt ook tegen, met name voor mensen die voor het eerst een stoomstrijkijzer gebruiken.

Pluspunten

• Prima strijkijzer
  • Werkt als vanouds

Minpunten

• Waterniveau amper zichtbaar

Kira 02-02-2024

een absoluut topstrijkijzer

Ik had een Tefal strijkijzer voor vele jaren, maar deze nieuwe Stoomstrijkijzer FV6820 Ultragliss Plus is een absoluut topproduct. Het heeft een elegante stand, ligt goed in de hand, het is licht en daarom glijdt het heel fijn en soepel. Deze Stoomstrijkijzer FV6820 Ultragliss Plus strijkt alle stoffen mooi glad in een keer. Dit is ook echt ideaal voor hemden. Ik kon nog nooit zo makkelijk, snel en mooi hemden strijken als met deze nieuwe Stoomstrijkijzer FV6820 Ultragliss Plus.

Pluspunten

• vertrouwd merk
  • de prijs-kwaliteitverhouding

Bep H 09-01-2024

Een goed product.

Al meer dan10 jaar een Tefal strijkijzer ........ gehad en altijd fijn meegewerkt. Maar het was tijd voor een nieuwe. Mijn keus viel uiteraard weer op de Tefal. Dus werd het een Tefal FV6820. Uiteraard weer met een keramische zool (Ultragliss Plus). Ook deze strijkijzer glijd lekker over het te strijken goed. Voor mij is product een aanrader.

Pluspunten

• Soepel strijken
  • Automatische uitschakelen
  • Een eco stand
  • Goede stoomverdeling
  • Gladde zool (Keramisch)

Minpunten

• Handleiding is enkel met symbolen

t**********@h****** 28-12-2023

De tefal ultragliss plus fv6820 stoomstrijkijzer gekocht bij blokker. Hij strijkt zeer goed, makkelijk in gebruik, alles super glad, echt een aanrader, en nog eens goedkoop ook,altijd een dure gehad maar deze is net zo goed misschien nog wel beter ,en nog 10.00 euro retour van de cashback actie. SUPER.

l*********@h****** 24-12-2023

Het is aan te bevelen

Dit stoomstrijkijzer gekocht omdat het door TEFAL als een van de beste stoomstrijkijzer is aangeprezen.
Het voldoet daarom aan mijn verwachting ervan.

Pluspunten

• krasbestendige voor een duurzame zoolplaat
  • geen watervlekken op je kleding
  • optimale stoomverdeling
  • eco energie instelling
  • verticaal stomen en automatisch uitschakelen
  • krasbestendige voor een duurzame zoolplaat
  • geen watervlekken op je kleding
  • optimale stoomverdeling
  • eco energie instelling
  • verticaal stomen en automatisch uitschakelen

t**************@k********* 09-05-2023

gesponsord

Voldoet aan alle verwachtingen en de specificaties, die door de fabrikant (Tefal) zijn opgegeven! Prijs/Prestatie verhouding uitstekend.